„Cred că și-a dat seama și el de asta!”

„Cred că și-a dat seama și el de asta!”



Gigi Becali este criticat și pentru faptul că FCSB nu se preocupă de departamanetul de marketing, însă Basarab Panduru îl apără pe finanțatorul de la FCSB și știe de ce procedează așa.

Fostul mare jucător crede că Becali n-are cum să vândă tricouri de joc atât de scumpe în România, așa cum fac cluburile de top din străinătate.

Tricoul Nike oficial al formației FCSB costă în prezent 400 de lei, adică 81 de euro, redus de la 630 de lei (127 de euro). De partea cealaltă, fanii lui Real Madrid trebuie să scoată din buzunar 90 de euro pentru un tricou similar, iar cei ai lui Barcelona plătesc 89 de euro pentru tricoul de joc.

De ce nu investește Gigi Becali în marketing la FCSB? Basarab Panduru: „Și-a dat seama de asta!”

„Cred că-l interesează, dar eu zic că şi-a dat seama că nu poţi să vinzi, în România, cu 5-6 milioane (500-600 de lei) un tricou”, a spus Basarab Panduru, conform orangesport.ro.

„Omul vrea să-şi cumpere un tricou original… costă 150 de euro. Oamenii ne înjurau pe vremuri că de ce tricoul nostru este mai scump decât cel al Barcelonei? Le-am explicat, e logic, pentru că producătorul de echipament face mult mai puţine şi atunci costul e mult mai mare. Adică, în niciun caz nu puneam noi adaos. Noi nu puneam adaos deloc. Românul nu are cultura să meargă pe stadion, românul nu are cultura să meargă în magazin să achiziţioneze… Am gestionat clubul când jucam semifinale de Cupa UEFA. Orice încercam nu erau vânzari care să conteze”, a explicat Mihai Stoica la Orange Sport.

Aventura lui Andrei Preotu a început încă din 1996, atunci când a fost invitatul lui Ovidiu Ioanițoaia la „Procesul Europenelor”.

În 2006 a ajuns la Fanatik, primul loc de muncă. Apoi, a semnat cu NewsIn. După aventura de la OnlineSport, a urmat o perioadă de aproape zece ani în care … citește mai mult





Sursa articol